A termék (ahogy az ÁSZF-ben is olvasható) kizárólag magánszemélyeknek kerül értékesítésre, kérjük ne adjon meg céges adatokat a rendelése leadásakor!
Fizetési módok
A szállítás menete
Csomagjainkat a GLS futárszolgálat kézbesíti. A futárszolgálat miután átvette tőlünk csomagját, emailben és SMS-ben is értesíteni fogja a kiszállítás várható időpontjáról.
A futár érkezése előtt telefonon értesíti, ha mégsem éri el ismét felhívja, hogy új időpontot egyeztessenek.
Rendelésének feldolgozása 24 órán belül megtörténik (a délig leadott rendelések jellemzően még aznap), a csomag kiszállítási ideje 1-3 munkanap.
Szállítási díjak
Bankkártyás fizetés esetén házhozszállítással: 1490 Ft.
Bankkártyás fizetés esetén csomagautomatába/csomagpontra: 1390 Ft.
Utánvéttel történő kézbesítés díja: + 490 Ft.
Biztonság
Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy nálunk teljes biztonságban használhassa bankkártyáját a vásárláshoz.
Kártyájának adatai hozzánk el sem jutnak, személyes adatait a hackerekkel szemben prémium programmal védjük.
Garancia
1. Milyen garanciát vállalnak?
100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, ha nem lenne maradéktalanul elégedett küldje vissza és megtérítjük az árát.
1 év készülék garanciát biztosítunk, rendeltetésszerű használat mellett bekövetkezett műszaki probléma esetén azonnali cseregaranciával.
2. Hogyan tudom visszaküldeni?
Vegye fel a kapcsolatot velünk az info@trackiteasy.hu email címen vagy az ügyfélszolgálati telefonszámon és készséggel segítünk.
Kérjük a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a terméket tényleg tőlünk vette.
A vásárlását igazoló e-számlát minden esetben elektronikus úton küldjük ki a rendelés során megadott email címre.
Kérjük elállási szándékát maximum a termék kézhez vételétől számított 14 napon belül jelezze, amennyiben igényli, küldünk Önnek formanyomtatványt.
3. Kit terhel a visszaküldés költsége?
Termék visszaküldése a saját költségén történik.
4. Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?
A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 14 munkanapon belül, az Ön által megjelölt számlaszámra a termék vételárát a szállítás díjával együtt visszautaljuk. A készülékre saját döntése alapján vásárolt tetszőleges adatcsomag értékét nem áll módunkban megtéríteni.
5. Milyen terméket tudok visszaküldeni, annak milyen állapotban kell lennie?
A visszaküldött termék nem lehet megrongált, nem rendeltetésszerű használat miatt hibás, felbontott csomagolásának szintén sértetlennek kell lennie, ellenkező esetben az Eladó értékcsökkenést számolhat el.
6. Mikor nem tudom visszaküldeni a terméket?
Az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14-ik napon túl.
7. Ha lenne más garanciális kérdésem, hova tudok fordulni?
Kérjük írjon levelet a info@trackiteasy.hu email címre, vagy hívja az ügyfélszolgálati telefonszámot és készséggel segítünk.
További információk az ÁSZF-ben.